söndag 22 september 2013

Sista veckan...

Imorgon börjar min sista vecka av föräldraledighet. Jag och William var och hälsade på på mitt jobb i fredags och efter 13 månader hemma känns det faktiskt skönt att börja jobba igen. Ser fram emot att få träffa alla kollegor, barn och föräldrar, samtidigt som mannen och William får lite tid för sig själva.

I morgon blir det säkert ett besök hos min mormor. Försöker gå till henne minst en gång i veckan och hon blir alltid så glad när vi kommer. Senare i veckan får vi börja planera Williams kalas på lördag. Han fyller den 30:e men vi firar några dagar innan då många gäster åker långt. Har börjat fylla frysen med kakor och bullar att bjuda på, men kommer säkert baka något mer. Både jag och mannen är sedan lediga på Williams födelsedag nästa måndag och vi har pratat om att hitta på något roligt bara vi tre. Just nu lutar det åt ett besök i badhuset, William älskar att bada.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar