fredag 13 september 2013

Äntligen fredag!

Så var det äntligen fredag. Veckan känns så mycket längre nu när mannen inte längre är ledig på fredagar. Men idag slutar han tidigt och har lovat att handla på vägen hem. Sen blir det pizza till middag. Har inte ätit pizza på över en månad och är riktigt sugen på det.

Kvällen lär sedan användas åt min nya hobby. Släktforskning. Riktigt intressant och inte speciellt svårt om man bara vet var man ska leta. Krävs väl lite tur också, då man på den sidan jag valt bott på samma ställe i åratal, men jag har redan kommit till 1700-talets mitt på några ställen.

Imorgon ska William vara hos sin farmor en stund, medan jag och mannen shoppar i Borås. Ska bli kul, och även om vi redan har köpt flera presenter till William lär det slinka ner något mer.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar