tisdag 17 september 2013

Lekplatslek!


Idag träffade William och jag, min farmor och gick tillsammans och köpte en födelsedagspresent till William. På vägen hem bestämde jag mig för att William lika gärna kunde gå. Han har så bra balans nu, så att gå ute med skorna är inga problem. Då är det svårare att få honom att gå i samma riktning som jag, och den korta biten hem tog en bra stund med många upptäckter på vägen. På eftermiddagen gick vi sedan till lekplatsen och också där var det fullt ös. De allra flesta bilderna jag tog där visar bara Williams rygg, då där fanns så mycket mer intressant än att vara med mig.

Nu är det nog dags för mig att gå till sängen. William var vaken en timme mellan halv ett och halv två i natt, så nu känner jag mig trött. Imorgon har jag inget planerat över huvud taget, men troligtvis blir det en tur till biblioteket.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar