fredag 14 november 2014

Vardag

Nu har vardagen börjat infinna sig här och jag har varit själv med både William och Gabriel då mannen började jobba i onsdags. Har faktiskt gått bättre än vad jag hade förväntat mig. Som tur är är Gabriel fortfarande väldigt lugn och sover en hel del på dagen vilket gör att jag kan ägna mig en hel del åt William. Hade ju tänkt att det bara skulle vara William och jag i några veckor innan bebisen skulle komma, så är skönt att ändå känna att jag hinner med William. Sedan sitter gärna William vid TVn en stund, vilket han får göra några gånger per dag när jag måste amma Gabriel eller laga mat eller något sådant. 

Idag tog vi bussen till stan och lämnade William på förskolan. Jag och Gabriel var sedan hos min mormor en stund innan det var dags att hämta William. Var härligt att se att William glatt sprang in i full fart medan jag packade upp hans saker. Har inte lämnat honom så mycket den sista tiden, så är skönt att se att han fortfarande trivs bra där. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar