fredag 28 november 2014

1 månad

Idag firar Gabriel 1 månad! Att tiden kan gå så fort. Nu väger han strax över 4 kilo och har växt 4 cm sedan han föddes. 

Här hemma har jag annars haft fullt upp i veckan, då vi har haft målare här som fixat i vårt vardagsrum. Därför har jag och barnen varit hemma så lite som möjligt. Som tur är är det i stort sett klart, ska bara upp en tapet på en av väggarna. 

Jag sa upp Williams förskoleplats i veckan. Jag har knappt lämnat honom sedan Gabriel föddes, mest för att vi behöver åka buss dit och att jag får stanna i stan med Gabriel tills det är dags att hämta igen. Dagen efter fick vi dock reda på att vi fått plats i förskolan som ligger bara 100 meter bort från och med januari. Så det blir nog att jag ändå lämnar han på förskolan några dagar i veckan till våren. Tog med honom till öppna förskolan i veckan och var roligt att se honom tillsammans med andra barn. 

1 kommentar:

  1. Vi har en tjänst som alla föräldrar är värda.

    Blöjor,välling mm ,med hemleverans direkt till dörren över hela Sverige.

    www.blojbudet.se

    SvaraRadera