fredag 21 februari 2014

Torsdag - min nya favoritdag


Här hemma är just nu torsdagar min nya favoritdag. Plockar föräldrapenning då, så jag och William gör precis vad vi vill. Igår gick vi till lekplatsen redan klockan 9 på morgonen. Perfekt att ha hela lekplatsen för oss själva! Efter en stunds lek gick vi ner i skogen och tittade på fåren, getterna och fåglarna som finns där. William var oerhört fascinerad av tuppen som gal konstant medan vi var där.

 
På eftermiddagen träffade vi sedan min mormor i stan och gick i affärer och fikade. William fick sin första kanelbulle någonsin - supergott tyckte han och hade nog gärna slukat en till. Sen gick jag och William till biblioteket. Han älskar när man sitter och läser för honom nu så passade på att låna lite nya böcker. 

Idag jobbar jag länge så har nu rast på jobbet. Förhoppningsvis står mysmaten på bordet när jag kommer hem.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar